Levering

Leveringspolitik

Tak for dit besøg og shopping på particulair.dk eller particulair.dk. Følgende er de vilkår og betingelser, der udgør vores leveringspolitik.

Levering

Alle ordrer behandles inden for 1-2 arbejdsdage. Bestillinger sendes ikke, eller leveres, i weekender eller på helligdage.

Hvis vi oplever et stort antal ordrer, kan forsendelser muligvis blive forsinket med et par dage. Tillad venligst yderligere dage i transit til levering. Hvis der vil være en betydelig forsinkelse i forsendelsen af ​​din ordre, vil vi kontakte dig via e-mail eller telefon.


Forsendelsespriser og leveringsestimater

De samlede forsendelsesomkostninger for din ordre beregnes og vises ved kassen når du godkender din ordre. 

Estimerede leveringstider er anført på produktsiderne for hver vare.


Forsendelse til P.O. bokse eller APO / FPO-adresser

Particulair sender ikke til P.O. bokse og APO / FPO / DPO-adresser.


Bekræftelse & ordersporing

Du vil modtage en e-mail med bekræftelse af forsendelse, når din ordre er afsendt, der indeholder dit sporingsnummer. Sporingsnummeret vil være aktivt inden for 24 timer.


Told, moms og skatter

Particulair er ikke ansvarlig for told, moms og skatter, der anvendes på din ordre. Alle gebyrer, der pålægges under eller efter levering, er kundens ansvar (takster, skatter osv.).

I henhold til Europæiske regler, trådt i kraft 1. januar 2020, skal du som kunde udenfor Danmark, bekræfte  at du har modtaget vores forsendelse. Modtager vi ikke denne bekræftelse, vil du bliver opkrævet dansk moms (25%) af hele ordrens værdi.


Skader

Alle forsendelser, der håndteres af Particulair, kan transportforsikres. 

Hvis du selv vil arrangere din forsendelse, skal du være opmærksom på, at du overtager ansvaret for dit køb, så snart forsendelsen er leveret til chaufføren. Hvis forsendelsen forsvinder eller bliver beskadiget, kan du ikke bruge din 14-dages returret. I tilfælde, hvor du selv arrangerer forsendelsen, skal du selv kontakte din kurer i tilfælde af mistet eller beskadiget forsendelse.

Gem alle emballagematerialer og beskadigede varer, før du indgiver et krav.